Friday 1 September 2023

Downloud Mp3 Lagu Burung Kesayangan - IDA LAILA, Lirik lagu

Lagu lawas Orkes Melayu AWARA, IDA LAILA Volume 1 
Link downloud mp3 lagu Burung Kesayangan DI SINI


LIRIK


Ku punya seekor, burung kakak tua
Pandai bercanda dan berbicara
Aku amat cinta dan sayang kepadanya
Aku amat cinta dan sayang padanya

Setiap hariku, bergurau dengannya
Ia yang berkicau aku yang berdansa
Adik adikku pun tak mau ketinggalan
Turut menari sambil bertepuk tangan

Suatu ketika, ku pulang dari kerja
Kulihat ia, tiada di sangkarnya
Ku mencari, kesana kemari
Tetapi tiada aku dapati
Tak ku dapati

Terbit tanda tanya, didalam hatiku
Kemana pergi, burung kesayanganku
Mungkinkah ia sudah, dicuri orang
Atau terbang mencari kebebasan

Suatu ketika, ku pulang dari kerja
Kulihat ia, tiada di sangkarnya
Ku mencari, kesana kemari
Tetapi tiada aku dapati
Tak ku dapati

Terbit tanda tanya, didalam hatiku
Kemana pergi, burung kesayanganku
Mungkinkah ia sudah, dicuri orang
Atau terbang mencari kebebasan

Link downloud mp3 lagu Burung Kesayangan DI SINI

No comments:

Lagu anak islami, Aku sayang Allah | lirik lagu

  LIRIK LAGU AKU SAYANG ALLAH Satu satu Aku sayang Allah Dua dua sayang Rosulullah Tiga tiga Al Qur'an kitab ku Satu dua tiga Islam Agam...